loading...
وبلاگ تفریحی شبگیر
ShabGir بازدید : 119 سه شنبه 06 دی 1390 نظرات (0)
دانشجو که از طريق اينترنت موجب هتک حرمت هم اتاقي خود شده بودند، توسط ماموران پليس فتا دستگير شدند.

چندي پيش دختر دانشجويي با تنظيم شکوائيه اي به پليس فتاي قزوين اعلام کرد که فرد يا افرادي با ارسال تصاوير شخصي وي و ديگر تصاوير مبتذل موجب هتک حرمت وي شده اند.

شاکي اضافه کرد: اين افراد همچنين اطلاعات شخصي وي را به استادان دانشگاه و همکلاسي هايش از طريق ايميل ارسال کرده اند.

اين گزارش حاکي است ماموران آگاهي پليس فتا به دستور سرهنگ شعباني رئيس پليس فتاي قزوين تحقيقات و بررسي هاي فني خود را در اين زمينه آغاز کردند.

ShabGir بازدید : 59 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (0)

آتش سوزی در خوابگاه دانشجویان

آتش سوزی در یک خوابگاه دانشجویی تهران

شبگیر: اسدی، فرمانده آتش‌نشانان در این‌باره گفت: وقوع این حادثه شنبه شب به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ایستگاه دو را به محل آتش‌سوزی واقع در خیابان انقلاب، خیابان روشندلان اعزام کرد.

ShabGir بازدید : 89 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (0)

روزنامه جام‌جم: ۵ مرد که به قصد انتقام گیری از خانواده یک مرد روستایی به خاطر کشتن یکی از اقوامشان به اشتباه دختر همسایه آنها را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، از سوی پلیس اطلاعات – امنیت استان کرمانشاه دستگیر شدند.
رسیدگی به این پرونده اوایل آبان امسال با شکایت فردی علیه ۵ مرد جوان به اتهام ربودن و آزار و اذیت دختر نوجوانش در دستور کار ماموران اطلاعات ـ امنیت استان کرمانشاه قرار گرفت. شاکی به پلیس گفت: روز حادثه من و خانواده‌ام و دیگر ساکنان روستایمان برای شرکت در مراسم جشنی به مکان دیگری رفته بودیم؛ اما دختر نوجوانم در خانه تنها بود. عصر آن روز پس از بازگشت به خانه از دخترم خبری نبود و هرچه گشتیم، او را پیدا نکردیم. در این میان خبردار شدیم یکی از زنان سالخورده روستا به شدت کتک خورده و بی‌هوش در حاشیه جاده افتاده است. او را به بیمارستان رساندیم و وقتی به‌هوش آمد، گفت شاهد ربوده شدن دخترمان از سوی ۵ مرد جوان بوده و آنها او را نیز به شدت کتک زده‌اند. در ادامه جستجوها، یکی از اهالی روستا دخترم را در حالی که بی‌هوش بود، در دامنه کوه پیدا کرد. او را که از سوی مردان مهاجم مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، به بیمارستان بردیم.

در پی این شکایت، دختر نوجوان به مرکز پلیس احضار شد و در بازجویی، گفته‌های پدرش را تایید کرد. به این ترتیب، ماموران اداره اطلاعات ـ امنیت با چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهمان فراری، تحقیقات برای دستگیری آنها را آغاز کردند.
در ادامه تحقیقات معلوم شد تصاویر رایانه‌ای مهاجمان فراری با ۵ مرد که از اقوام یک مرد روستایی هستند، مطابقت دارد. به این ترتیب، تحقیقات پلیسی در این رابطه متمرکز و در مرحله بعدی مشخص شد، پسر مرد روستایی ۸ ماه پیش در درگیری با یکی از هم‌روستایی‌های مرد شاکی به قتل رسیده و عامل جنایت نیز دستگیر شده است. بنابراین، این فرضیه که اقوام این خانواده به قصد انتقام وارد آن روستا شده و این حادثه را رقم زده‌اند، قوت گرفت و روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد.

ShabGir بازدید : 108 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (0)
روزنامه شرق: مردی بعد از اینکه با همسرش برای جدایی به توافق رسید، در پی مشاجره لفظی دست به چاقو برد و او را با هشت ضربه به قتل رساند.
اهالی ساختمانی در خیابان دماوند تهران ساعت ۱۳ روز شنبه با شنیدن صدای جیغ و فریادهای زنی که در همسایگی‌شان زندگی می‌کرد به سمت این واحد رفتند و دیدند در ورودی باز است. آنها بعد از اینکه داخل آپارتمان رفتند، مشاهده کردند همه جا غرق در خون شده است. آنها زن جوان را در حالی مشاهده کردند که روی زمین افتاده بود و تکان نمی‌خورد. شوهر او نیز در حالی که رگ دستش بریده شده، در گوشه دیگری افتاده بود. این مرد ۴۳ ساله که بهنام نام دارد، توسط همسایگان به بیمارستان بوعلی منتقل و تلاش‌ها برای نجات جان وی آغاز شد.
همزمان گروهی از ماموران کلانتری تهران‌نو که از طریق اهالی ساختمان در جریان مرگ هانیه قرار گرفته بودند، خود را به آنجا رساندند تا تحقیقات پلیسی را کلید بزنند. ماموران با رویت جسد موضوع را به محمد شهریاری، بازپرس کشیک قتل تهران اطلاع دادند و این مقام قضایی به همراه تیمی از کارآگاهان جنایی در صحنه جرم حضور یافت. بررسی‌های اولیه نشان داد، زن ۳۹ ساله هدف هشت ضربه چاقو قرار گرفته، اما ضربه‌ای که به گردن وی وارد شده بسیار عمیق بوده که مرگ او را رقم زده است.

ShabGir بازدید : 89 یکشنبه 04 دی 1390 نظرات (1)

عکس های تجاوز به دختران بیهوش در اتاق عمل

۹۸فان: دخترانی که برای عمل زیبایی بینی به بیمارستانی در اصفهان مراجعه می کردند، پس از عمل متوجه می شدند که بکارت خود را از دست داده اند.

به دنبال شکایت این دختران به نیروی انتظامی اصفهان، نیروی انتظامی دوربین مداربسته ای را به صورت نا محسوس در اتاق عمل قرار داد و مشخص شد که پزشک بیهوشی این عمل زشت را با این دختران انجام داده است.

عکس های منتشر شده از این اتفاق شرم آور به قدری تکان دهنده است که تنها یک عکس از این عمل قبیحانه منتشر شده است.

ShabGir بازدید : 76 یکشنبه 04 دی 1390 نظرات (0)

شبگیر – ۲ کارگر میدان میوه و تره بار که دختری را ربوده و مورد تعرض قرار داده بودند، در بازجویی ها به جرم شان اعتراف کردند.
دختر جوانی شامگاه چهارشنبه، ۲۳ آذر سراسیمه و مضطرب وارد کلانتری جوادیه تهران شد و به افسر نگهبان گفت توسط دو مرد مورد تعرض قرار گرفته است.

ShabGir بازدید : 55 پنجشنبه 01 دی 1390 نظرات (0)

شبگیر-یک مرد بنگلادشی پس از آن که متوجه شد همسرش بدون اجازه‌ی او اقدام به ادامه تحصیل کرده است انگشتان او را قطع کرد!

 

این مرد که یک کارگر مهاجر در امارات متحده عربی است، پس از بازگشت به بنگلادش به بهانه‌ی اینکه می‌خواهد با دادن هدیه‌ای همسرش حوا اختر را غافلگیر کند، چشمان و دهان او را بست و پنج انگشت دست راست او را قطع کرد.


درباره ما
هدف از باز کردن اين وبلاگ تنها بوجود آوردن محيطي تفريحي و شاد براي بازديد کنندگان عزيز در دنياي مجازي است|در اين وبلاگ مي توانيد جديدترين عکس ها با موضاعات مختلف|اس ام اس|دانلود نرم افزار هاي کاربردي|دانلود فيلم|دانلود کليپ|مطالب جالب وزيبا رو مشاهده کنيد (ثبت شده در ستاد ساماندهي پايگاه هاي اينترنتي ايران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 202
  • بازدید سال : 13,533
  • بازدید کلی : 106,818