loading...
وبلاگ تفریحی شبگیر
ShabGir بازدید : 95 یکشنبه 11 دی 1390 نظرات (0)

دارن گوسفندرو قربونی میکنن … یه آفتابه آوردن که بش آب بدن اومده میگه میخوان با آفتابه بش آب بدن؟
پـَـــ نــ پـَـــ آفتابه آوردن ببرنش دستشویی استرسش از بین بره !

ShabGir بازدید : 128 یکشنبه 11 دی 1390 نظرات (0)
انقراض نسل ایرانی

بعد از اجرای موفقیت آمیز طرح تفکیک جنسیتی در سراسر اماکن خصوصی و عمومی کشور ؛ به بررسی روند رشد و نمو یک کودک (پسر) از مهد کودک تا پیری میپردازیم  . . .

ShabGir بازدید : 92 یکشنبه 11 دی 1390 نظرات (0)
بابام زنگ زده میگه سند خونه رو بردار بیار ! بدو بدو دارم میرم پایین ، همسایمون دیده میگه این سند خونتونه ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ دفتر مشق بابامه یادش رفته ببره مدرسه ، خانم معلمشون دعواش کرده !

ShabGir بازدید : 78 چهارشنبه 07 دی 1390 نظرات (0)

ترین ها و رکوردهای جهانی گینس: بزرگترین کدوتنبل جهان را کریس استیونز از شهر نیوریچموند آمریکا با وزن ۸۲۱٫۲۲ کیلوگرم پرورش داد.

یک بیل مکانیکی در حال بردن بزرگ ترین کدو تنبل جهان برای نمایش در باغ گیاه شناسی نیویورک

این کدوتنبل بزرگ ترین و سنگین ترین کدوتنبل جهان می باشد که از بزرگ ترین کدوتنبل سال گذشته که ۷۸۲٫۶۲ کیلوگرم وزن داشت ۳۸٫۵۵ کیلو سنگین تر است.

پیرامون این کدو تنبل بزرگ ۲٫۱۹ متر است.

ShabGir بازدید : 115 چهارشنبه 07 دی 1390 نظرات (0)

فارس سینما: محمدرضا گلزار از جمله بازیگرانی هستش که برای خود یک عکاس شخصی دارد و هر زمانی که بخواهد اجازه می دهد از او عکس بگیرد!!
اما هر زمانی برای عکس گرفتن آن هم برای یک بازیگر محبوب و جنجالی زیاد مناسب نیست.
یکی از همین زمان ها شنا کردن می باشد که اگر عکسی از بازیگر در این زمان منتشر شود جنجال های تازه ای برای او نیز درست خواهد شد.

محمد رضا گلزار در استخر

امیدواریم بازیگران محبوب سینما کمی دقت کنند و مواظب عکس های شخصی خود باشند چرا که انتشار این تصاویر مشکلات زیادی را درست خواهد کرد.

ShabGir بازدید : 68 چهارشنبه 07 دی 1390 نظرات (0)

ترین ها و رکوردهای جهانی گینس: بزرگترین سازه ساخته شده از درب بطری را آلیستر گالپین نیوزیلندی در ۱۸ ماه با ۱۹٫۲۰۵ درب بطری ساخت.این سازه به شکل یک توپ بازی راگبی می باشد.کار ساخت این توپ بزرگ در روز جشن رکوردهای جهانی گینس به پایان رسید.

آلیستر گالپین, Alistair Galpin

آلیستر گالپین دارای رکوردهای گوناگونی در جهان می باشد.

ShabGir بازدید : 64 چهارشنبه 07 دی 1390 نظرات (0)

فارس سینما: بهرام رادان پس از پایان فیلمبرداری فیلم جدیدش چند روزی جهت تفریح و استراحت به خارج از کشور رفته بود و به تازگی بازگشته است.

بهرام رادان در کنار نقاشی های دیواری

ShabGir بازدید : 78 چهارشنبه 07 دی 1390 نظرات (0)
 imnotobsessed.com : جاستین بیبر برای تعطیلات کریسمس به خانه اش در کانادا بازگشته است. او در این سفر برای بهترین دوست دوران کودکی اش، رایان باتلر، یک هدیه بسیار زیبا به همراه داشت، و آن یک ماشین ماستانگ جدید بود!

رایان در توییتر نوشت:

جاستین بهترین هدیه ی ممکن را به من داد. من هنوز شوکه هستم!

این ستاره ی  بزرگ موسیقی پاپ عکسی را از خودش در کنار خواهر و برادر کوچک ترش جکسون و جزمین برای طرفدارانش در توییتر به اشتراک گذاشته است.

او در این باره نوشته: ” گذراندن تعطیلات در کنار خانواده احساس واقعا خوبی داره. این خنده های ما برای کریسمس است که به شما تقدیم می کنیم. “

ShabGir بازدید : 131 چهارشنبه 07 دی 1390 نظرات (0)

فارس سینما: نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی اسب حیوان نجیبی است در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

باران کوثری در نشست فیلم اسب حیوان نجیبی است

در این نشست عوامل فیلم همچون:باران کوثری,عبدالرضا کاهانی,حبیب رضایی برگزار شد.

ShabGir بازدید : 74 چهارشنبه 07 دی 1390 نظرات (0)
فارس نیوز: یک متخصص تغذیه می گوید: «به» ورم معده را برطرف کرده و عمل هضم را در معده افزایش می‌دهد. همچنین باعث خوشبو شدن عرق افراد هم می‌شود.

مرتضی صفوی اظهار داشت: میوه ی به یکی از بهترین میوه‌هاست.

این متخصص تغذیه بیان داشت: مصرف «به» به زنان باردار توصیه شده است به دلیل اینکه زنان اگر در زمان بارداری «به» مصرف کنند، کودکانشان زیباتر و قوی تر می شوند.

صفوی افزود: «به» سرشار از تانن است که در درمان اسهال مفید است و عمل هضم را در معده افزایش می‌دهد و ورم معده را نیز برطرف می‌کند البته «به‌دانه» برای درمان گلودرد و تسکین سرفه نیز بسیار مفید است همچنین جوشانده «به» قابض و مقوی است.

وی ادامه داد: میوه «به» در درمان ورم‌های احشایی نیز بسیار مفید است همچنین مصرف آن موجب افزایش شادی در افراد می‌شود و کسانی که ورم‌های حاد روده‌ای دارند مصرف این میوه می‌تواند برایشان مؤثر باشد؛ خوردن «به» عرق بدن افراد را نیز خوشبو می‌کند.

ShabGir بازدید : 85 چهارشنبه 07 دی 1390 نظرات (0)

مصطفی دنیزلی سال‌ها قبل بازیکن گالاتاسرای ترکیه بود.

خبرآنلاین: سرمربی جدید پرسپولیس که یکی از مربیان بزرگ ترکیه است، سابقه بازی در گالاتاسرای، تیم مشهور این کشور را دارد. دنیزلی در عکس زیر، در ردیف نشسته ها نفر دوم از سمت چپ است.

مصطفی دنیزلی در سن جوانی

ShabGir بازدید : 86 چهارشنبه 07 دی 1390 نظرات (0)

فارس سینما: تدوین نهایی فیلم یک فراری از بگبو به کارگردانی هاتف علیمردانی جهت اکران عمومی آغاز شده است.
این فیلم در جشنواره فیلم کودک و نوجوان نیز نمایش داده شده است و در ژانر کمدی ساخته شده است.

 علی صادقی در فیلم «یک فراری از بگبو»

عکس های دیدنی علی صادقی در فیلم «یک فراری از بگبو»

در فیلم یک فراری از بگبو بازیگرانی همچون:علی صادقی,سحر ولد بیگی,سروش صحت,بهاره رهنما,یوسف صیادی و….به ایفای نقش پرداخته اند.

ShabGir بازدید : 71 چهارشنبه 07 دی 1390 نظرات (0)

ترین ها و رکوردهای جهانی گینس: بزرگ ترین فنجان قهوه جهان ۲٫۴۳ در ۲٫۴۳ متر می باشد که توسط کمپانی ( GourmetGiftBaskets ) ساخته و در نمایشگاه جهانی وبلاگ در تفریحگاه و کازینوی ماندالای بی لاس و گاس در ۱۵ اکتبر ۲۰۱۰ پر از قهوه و یخ شد و توانست رکورد پیشین را بشکند.

بزرگ ترین فنجان قهوه جهان, world's largest cup of coffee

این فنجان بزرگ گنجایش ۲۰۱۰ گالن قهوه را دارد که برابر است با ۳۲۱۶۰ فنجان کوچک.

رکورد پیشین بزرگ ترین فنجان قهوه جهان در سال ۲۰۰۷ با گنجایش تنها ۹۱۱٫۵ گالن به دست آمده بود.

ShabGir بازدید : 71 چهارشنبه 07 دی 1390 نظرات (0)

ترین ها و رکوردهای جهانی گینس: کوچکترین اتومبیل جهان تنها ۱۰۴٫۱۴ سانتی متر بلندا،۱۲۹٫۵۴ سانتی متر طول و ۶۶٫۴ سانتی متر پهنای آن می باشد.

این اتومبیل کوچک را مخترع بریتانیایی پری واتکینز ساخته است که در کتاب گینس به عنوان کوچک ترین اتومبیل جهان درج شد.

زن آلمانی در حال نگاه کردن به پری واتکینز که در اتومبیل خود نشته است.در یکی از خیابان های essen در آلمان

پری می تواند با این اتومبیل کوچک که دارای کمربند ایمنی نیز هست در خیابان های عمومی با ۴۵ کلیومتر بر ساعت رانندگی کند چون دارای مجوز برای این کار نیز هست.

ShabGir بازدید : 65 سه شنبه 06 دی 1390 نظرات (0)

هیچ وقت عادت نداشتم وقتی دو نفر با هم حرف می زنند، گوش بایستم. ولی یک شب دیر وقت به خانه برگشتم و از حیاط رد می شدم که اتفاقی صدای گفتگوی همسرم با پسر کوچکم را شنیدم.

پسرم کف آشپزخانه نشسته بود و همسرم داشت با او صحبت می کرد من آرام ایستادم و از پشت پنجره به حرف های آن ها گوش دادم.

ظاهرا چند تا از بچه ها در مورد شغل پدرشان لاف زنی کرده بودند و گفته بودند که پدران شان مدیران شرکت های بزرگی هستند و بعد از پسرم، باب پرسیده بودند: «خب پدر تو چه کاره است؟»

و باب که سعی کرده بود نگاهش با نگاه آن ها تلاقی نکند، زیر لب گفته بود: «پدر من یک کارگر معمولی است.»

همسرم گونه های خیس پسرمان را بوسید و به او گفت: «پسرم، باید چیزی به تو بگویم. تو گفتی که پدرت یک کارگر معمولی است و درست هم گفتی، اما شک دارم تو بدانی کارگر معمولی چه کسی است. برای همین باید برایت توضیح بدهم. در تمام کارهای سنگینی که در این کشور انجام می شود، در تمام مغازه ها و کامیونهای باری که بارهای ما را این طرف و آن طرف می برند، هر جا که خانه ای ساخته می شود، یادت باشد که کارگر معمولی این کارها را انجام می دهد. درست است که مدیران میزهای قشنگ دارند و همیشه لباس شان تمیز است، درست است که آن ها پروژه های بزرگی را طراحی می کنند، ولی برای آنکه رؤیاهای آن ها به حقیقت بپیوندد، باید کارگرهای معمولی دست به کار شوند. اگر همه ی مدیران کارشان را رها کنند و یک سال سر کارشان برنگردند، چرخهای کارخانه ها همچنان می چرخد، اما اگر کسانی مثل پدر تو سر کار نروند، کارخانه ها از کار می افتند. این کارگر های معمولی هستند که کارهای بزرگ انجام می دهند.»

من بغضم را فرو دادم و سرفه ای کردم و وارد خانه شدم.

ShabGir بازدید : 64 سه شنبه 06 دی 1390 نظرات (0)

به گزارش آپام، به نوشته ی تاکسل: یک درخت کریسمس جالب و دیدنی به شکل هیولای غول پیکر معروف، گودزیلا طراحی شده است.

در سال ۲۰۰۰ بود که این گودزیلای شگفت انگیز به شکل درخت کریسمس در مرکز خرید شهر ورزشهای آبی اودیابا در توکیو، ژاپن نمایش داده شد.

در سال ۲۰۰۷ ، گودزیلا با چراغ های کریسمس تزیین شده بود.

درخت کریسمس,درخت کریسمس های دیدنی,گودزیلا,Godzilla Christmas Tree,apam.ir

درخت کریسمس,درخت کریسمس های دیدنی,گودزیلا,Godzilla Christmas Tree,apam.ir

ShabGir بازدید : 75 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (0)

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، هر ساله کارشناسان خودرو با در کنار هم قرار دادن چند فاکتور از جمله کیفیت کیفیت اجزای خودرو، قیمت ماشین، میزان آلوده کردن محیط زیست، میزان مصرف سوخت و میزان تمایل مردمبرای خرید خودرو بهترین ماشین های سال را انتخاب می کنند که این بار کارشناسان مجله MotorTrend به عنوان پرفروش ترین مجله ماشین دنیا دست به انتخاب بهترین ماشین های سال زده اند.

1- فولکس واگن پاسات، قیمت پایه 20 هزار دلار

کمپانی آلمانی فولکس واگن به عنوان یکی از قدیمی ترین کمپانی های خودرو سازی قاره اروپا، با ارائه این خودرو بسیاری از رکوردهای فروش را در بازار شکسته است. بهبود قابل توجه صندلی های داخل ماشین و امکانات داخلی بی نظیر آن از مهترین ویژگی های این خودرو نسبت به سایر تولیدات کمپانی فولکس واگن است.

تقریباً می توان با جرات گفت سرنشینان خودرو هنگام رانندگی با این ماشین هیچ صدایی از موتور ماشین نمی شوند و در سکوت به رانندگی خود ادامه می دهند.

ShabGir بازدید : 76 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (0)

در خصوصیات این پرنده نوشته اند که او وقتی برای زمستان غذا جمع آوری میکند طولی نمی کشد که محل نگهداری آنها را فراموش میکند و بخاطر همین با مشکل مواجه می شود، یا هنگام خانه سازی فراموش می کند که خانه اش را کجا ساخته است و اگر از لانه اش بیرون بیاید راه بازگشت را پیدا نمیکند …

پرنده اسکل + عکس

ShabGir بازدید : 72 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (0)

سلامت نیوز: بهتر است هر علامت ناشناخته‌ای را که در بدن‌تان ظاهر می‌شود و برای مدتی باقی می‌ماند، حداقل یک‌بار چک کنید و با پزشک‌تان در میان بگذارید.

گرفتگی نفس و خس‌خس سینه و سرفه مزمن

یکی از اولین علایم سرطان ریه، گرفتگی نفس است. یکی از خانم‌هایی که مبتلا به سرطان ریه است، می‌گوید: «به خاطر می‌آورم که حتی نمی‌توانستم از عرض حیاط بدون نفس‌نفس زدن عبور کنم، اول فکر کردم آسم گرفته‌ام، اما برایم عجیب بود که چطور قبلا آسم نداشته‌ام!» در سرطان تیرویید نیز اگر تومور یا غده سرطانی به نای یا لوله هوا فشار آورد، می‌تواند باعث مشکلات تنفسی شود. هرگونه مشکل تنفسی که برای مدتی باقی می‌ماند، علتی است که شما به دکتر مراجعه کنید. تعدادی از انواع سرطان‌ها مثل سرطان خون و «سرطان تومورهای ریه» می‌توانند نشانه‌هایی را پدید آورند که به راحتی با نشانه‌های سرفه‌های شدید یا برونشیت اشتباه گرفته می‌شود. مساله‌ای که یکی از تفاوت‌های سرفه‌های ناشی از سرطان با سرفه‌های ناشی از برونشیت را مشخص می‌کند این است که آیا این سرفه‌ها ادامه‌دار هستند یا در سیکل‌های مشخصی به وجود می‌آیند و از بین می‌روند؟ به‌علاوه بعضی بیماران سرطان ریه، به‌عنوان علایم این بیماری، دردهای سینه‌ای را گزارش کرده‌اند که به تدریج به سمت بالای بدن، به سمت شانه‌ها یا پایین و به سمت بازوها گسترده می‌شوند.

ShabGir بازدید : 72 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (0)
خانم بیکر ساله است که فرزندان خود را نزد من می آورد او شش فرزند دارد و من از همان سال های اول شروع حرفه ای کلرم او را می شناسم و گاهی برای دیدن بچه های مریض او به منزلش می روم.

روزی او به من تلفنی خبر داد که یکی از فرزندانش ۱۰۵ درجه ی فارنهایت تب دارد و من از او خواهش کردم که فرزندش را پیش من بیاورد. پس از چندی او به همراه فرزندش به مطب من آمد. من کودک را معاینه کردم و هیچ مشکلی در او ندیدم، با این حال دوباره او را معاینه کردم ولی باز هم اثری از بیماری در او نیافتم. با ناامیدی به خانم بیکر نگاه کردم. او هم به فرزند بیمارش نگاه کرد و متوجه شد که این کودک را اشتباهی آورده و فرزند دیگرش بیمار بوده است. من خندیدم و گفتم که به خانه برگردد و کودک بیمار را بیاورد!

ShabGir بازدید : 64 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (0)

به گزارش آپام، به نوشته ی تاکسل: مجسمه های شگفت انگیزسه بعدی جالبی توسط هنرمند کانادایی کالوین نیکولزاز کاغذ ساخته شده است.

کالوین ساخت مجسمه های کاغذی را از اواسط سال ۱۹۸۰ از استودیوی خود در شمال تورنتو آغاز کرده  است. هنگامی که هر یک از مجسمه ها کامل می شد، این هنرمند با استفاده از نورپردازی بافت های آن ها را با همه ی جزییاتش به تصویر می کشید.

مجسمه,مجسمه های کاغذی,Incredible Paper Sculptures,apam.ir

ShabGir بازدید : 56 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (0)

خبرآنلاین: هفته گذشته، دانش‌آموزان چند مدرسه ابتدایی در سراسر جهان در پروژه‌ای بین‌المللی از سطح خورشید عکس‌برداری کردند. یکی از آن‌ها توانست عبور یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ را از مقابل قرص خورشید ثبت کند.

تصویر خورشید در این‌جا با استفاده از فیلتر K-کلسیم ثبت شده که اجازه می‌دهد بخشی از فعالیت خورشید در نور فرابنفش ثبت شود. نواحی روشن‌تر متناظر با نقاط داغ‌تر و نواحی تیره‌تر متناظر با مناطق خنک‌تر هستند.

خورشید

ShabGir بازدید : 80 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (0)
علیرضایی معتقد است این ایمیل از سوی برخی افراد که با فدراسیون به نوعی در ارتباط هستند، برای او ارسال می شود زیرا در متن میل ها اطلاعاتی هست که هر شخصی به آن دسترسی ندارد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی قاصد، محمد علیرضایی یکی از قهرمانان نام آشنای ورزش شنای ایران است که در بازی های آسیایی گوانگجو به مقام چهارمی رسید اما بعد از تغییر مدیریتی در فدارسیون شنا، برخی از مخالفان و منتقدان این شناگر محجوب، حسابی علیه علیرضایی جو سازی کردند و مدتی است ایمیل های بی شرمانه ای برای این ورزشکار ارسال می شود.

در متن این میل ها کلماتی به کار رفته که شرم و حیای قلم اجازه نوشتن آنها را نمی دهد.

علیرضایی معتقد است این ایمیل از سوی برخی افراد که با فدراسیون به نوعی در ارتباط هستند، برای او ارسال می شود زیرا در متن میل ها اطلاعاتی هست که هر شخصی به آن دسترسی ندارد.

البته ایمیل ها از سوی یک میل ناشناس با نام مهرداد برایش ارسال می شود. ظاهرا علیرضایی قصد دارد در این زمینه به مراجع قضایی شکایت کند.

ایمیل های غیر اخلاقی به قهرمان شنای ایران

ShabGir بازدید : 72 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (0)

سلامت نیوز: بیماری مسافرت زمانی روی می‌دهد که اندامهای تعادل در گوش بر اثر حرکت آشفته شوند. اگر این احساس که بخاطر حرکت بوجود می‌آید با آنچه که چشم می‌بیند مطابقت نکند و یا هماهنگ نباشد منجر به گیجی در مغز میشود این مشکل را موقعی می‌توان دید که کودک سوار کالسکه، تاب، ماشین، قایق، هواپیما و امثال آنها باشد. نشانه‌های آن می‌تواند از یک حالت تهوع مختصر تا استفراغ و غش باشد. قبل ذکر است که کودکان بیشتر از افراد بزرگ مستعد بیماری مسافرت هستند اگر چه علت آن معلوم نیست اما بیشتر آنها تا دوره بلوغ خوب می‌شوند.

علائم : حالت تهوع – استفراغ – پیشانی مرطوب و رنگ پریده – ضعف یا سرگیجه – غش

آیا این بیماری خطرناک است؟
بیماری مسافرت خطری ندارد اما ناراحت کننده است. برای کودکان کوچکتر استفراغ دراز مدت می‌تواند منجر به (Dehydration) بی‌آب شدن بدن شود.

ShabGir بازدید : 79 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (0)
اشیا مشابه را در کنار هم بچینید.

راکت های تنیس را در گنجه و توپ ها را در گاراژ نگذارید. یا جاروبرقی را در زیر زمین و کیف ها و چمدان ها را در زیر شیروانی، یافتن چیزهایی که در دو یا سه جا نگه داشته می شود، به اندازه ی کافی دشوار است و محل آنها فراموش می شود. با انبار کردن اشیا مشابه و همسان جای آنها را دقیقا خواهید شناخت.

ShabGir بازدید : 61 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (0)

مهرنیوز: روزهای پایانی سال زمان ارائه آمارها است. در این راستا مجله نیچر تصمیم گرفت طبقه بندی شخصی خود را منتشر کند. در این لیست، ۱۰ شخصیت برتری که در سال ۲۰۱۱ داستان علم را ساخته اند، معرفی شده اند.

۱- داریو آئوتیه رو، مردی که نسبیت عمومی را به چالش کشید

داریو آئوتیه رو، فیزیکدان ایتالیایی و مدیر آشکارساز اپرا است. این دانشمند در سال ۲۰۱۱ توانست تئوری نسبت خاص انیشتین را به چالش بکشد و به همین دلیل با واکنشهای موافق و مخالفی از سوی جامعه علمی مواجه شد.

تیم محققان شورای تحقیقات هسته ای اروپا (سرن) و لابراتوارهای “گرن ساسو” در موسسه ملی فیزیک هسته ای ایتالیا به سرپرستی این فیزیکدان با استفاده از دستگاه آشکارساز “اپرا” در آزمایش Cng 1s (نوترینوی سرن به سمت گرن ساسو) در سپتامبر ۲۰۱۱ از یک نتیجه شگفت انگیز در آزمایشات خود خبر دادند.

این دانشمندان اعلام کردند که توانسته اند فراتر از سرعت نور حرکت کنند. به طوریکه آشکارساز “اپرا” با دریافت و بررسی بیش از ۱۵ هزار ذره نوترینو که در برخورد دهنده “سوپر سینکروتون پروتون” در سرن تولید شده و با طی مسافت ۷۳۰ کیلومتر به لابراتوارهای “گرن ساسو” در ایتالیا رسیده بود کشف کرد که این ذرات برای طی این مسافت تنها ۲٫۴ میلی ثانیه را صرف کردند.

ShabGir بازدید : 71 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (0)

ترین ها و رکوردهای جهانی گینس: نخستین کشتی بخار جهان پیروسکاف  نام داشت که توسط Claude de Jouffroy فرانسوی ساخته شد و در ۱۵ ژولای ۱۷۸۳ میلادی در رودخانه سون نزدیک شهر لیون به حرکت درآمد.

پیروسکاف, Pyroscaphe


ShabGir بازدید : 64 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (0)

ترین ها و رکوردهای جهانی گینس: بزرگترین درخت فیبر نوری کریمس با بیش از چهار میلیون فیبر نوری با قابلیت تغییر نور توسط سر چارلز کی کائو در هنگ کنگ روشن شد.

وی این درخت را در یک مرکز خرید در هنگ کنگ پرده برداری کرد.

بزرگترین درخت فیبر نوری کریسمس

ShabGir بازدید : 76 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (0)

ترین ها و رکوردهای جهانی گینس: بزرگترین موزاییک ساخته شده از پیچ در اندازه ۴٫۹۰ در ۲٫۴۰ متر در سالن تئاتر ملی تیرانا در آلبانی توسط سیمیر استراتی از ۲۰۱۰٫۱۱٫۴ تا ۲۰۱۰٫۱۱٫۱۸ ساخته شد.

سیمیر استراتی, Saimir Strati

تعداد صفحات : 2

درباره ما
هدف از باز کردن اين وبلاگ تنها بوجود آوردن محيطي تفريحي و شاد براي بازديد کنندگان عزيز در دنياي مجازي است|در اين وبلاگ مي توانيد جديدترين عکس ها با موضاعات مختلف|اس ام اس|دانلود نرم افزار هاي کاربردي|دانلود فيلم|دانلود کليپ|مطالب جالب وزيبا رو مشاهده کنيد (ثبت شده در ستاد ساماندهي پايگاه هاي اينترنتي ايران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 189
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 205
  • بازدید ماه : 378
  • بازدید سال : 13,709
  • بازدید کلی : 106,994