loading...
وبلاگ تفریحی شبگیر
ShabGir بازدید : 62 چهارشنبه 07 دی 1390 نظرات (0)
فرهاد مجیدی با پیراهن شماره ۷۰ برای تیم الغرافه بازی خواهد کرد.

خبر آنلاین: فرهاد مجیدی کاپیتان پیشین آبی‌پوشان در تمرینات تیم الغرافه قطر شرکت کرد. مجیدی قرار است روز چهارشنبه در ترکیب تیم الغرافه در یک بازی دوستانه به مصاف تیم مسیمیر برود او برای این تیم قطری روز دوشنبه هفته آینده در لیگ ستارگان قطر به میدان می‌رود و اولین بازی رسمی‌اش را در برابر ام‌صلال بازی خواهد کرد. آخرین خبر اینکه مجیدی در تیم الغرافه با شماره ۷۰ به بازی خواهد رفت.او به دلیل علاقه به شماره ۷ و با توجه به اینکه نمی تواند در این تیم پیراهن شماره ۷ را بر تن کند ترجیح داده تا شماره ۷۰ را در این تیم عربی بپوشد.

ShabGir بازدید : 48 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (0)
برنا: سرمربی جدید پرسپولیس نظرات خود را پیرامون دروازه بان های تیم اعلام کرد.

مصطفی دنیزلی اعلام کرد علیرضا حقیقی در پرسپولیس خواهد ماند.وی همچنین با جذب محمد محمدی دروازه بان داماش گیلان مخالفت کرد.

لازم به ذکر است که چندی پیش باشگاهی روسی با ارسال نامه ای برای باشگاه پرسپولیس خواهان جذب علیرضا حقیقی شده بود.

از اظهار نظر دنیزلی در مورد مهدوی کیا اطلاعی در دست نیست.

ShabGir بازدید : 60 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (0)
مهدوی کیا در پایان همین هفته به آلمان می رود. این آخرین خبر درباره کاپیتان اسبق تیم ملی است!  خبرآنلاین: مهدی مهدوی کیا هنوز در شوک این خبر است که دنیزلی اعلام کرده او را نمی خواهد. مسئولان باشگاه پرسپولیس مدتی پیش و در پی اتفاقاتی که برای مهدی مهدوی کیا در داماش گیلان افتاده بود، با این بازیکن وارد مذاکره شدند و به توافقات خوبی رسیدند. مهدوی‌کیا اما همه چیز را به بعد از سفرش به خارج از کشور و بازگشت به ایران موکول کرد ولی حضور مصطفی دنیزلی در ایران همه چیز را تغییر داد. بعد از حضور دنیزلی در پرسپولیس، مسئولان این باشگاه با او درباره جذب مهدوی کیا گفت‌وگو کردند که دنیزلی با پیوستن این بازیکن به پرسپولیس مخالفت کرد چرا که دنیزلی معتقد است باید بازیکنانی جوان به پرسپولیس اضافه شوند. حالا مهدوی کیا که قصد داشت با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند، با این شرایط به هدفش نخواهد رسید.
درباره اخبار , ورزشی ,
ShabGir بازدید : 72 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (0)

محمد نصرتی هم امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شد.
به گزارش خبرآنلاین؛ محمد نصرتی که با حکم کمیته استیناف مدت محرومیتش کم شده، در تمرینات پرسپولیس شرکت می کند تا برای دو ماه بعد که محرومیتش به پایان می رسد آماده شود.
نصرتی می خواهد برگردد و اتفاقات گذشته را جبران کند. او که چند سال قبل با دنیزلی در پاس کار کرده، به واسطه آشنایی اش با تفکرات این مربی امیدوار است بتواند چهره ای تاثیرگذار در پرسپولیس باشد. نصرتی می گوید: «پس از اتفاقاتی که باعث محرومیتم شد تا یک مدت رویم نمی شد از خانه بیرون بیایم. اما بعد از چند روز که بیرون آمدم، در برخوردهایی که با مردم داشتم دیدم بخشیده شده ام و خوشبختانه جامعه من را طرد نکرده است. من هم می خواهم برگردم و اتفاقات گذشته را جبران کنم.»

عکس محمد نصرتی و مصطفی دنیزلی

ShabGir بازدید : 80 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (0)
علیرضایی معتقد است این ایمیل از سوی برخی افراد که با فدراسیون به نوعی در ارتباط هستند، برای او ارسال می شود زیرا در متن میل ها اطلاعاتی هست که هر شخصی به آن دسترسی ندارد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی قاصد، محمد علیرضایی یکی از قهرمانان نام آشنای ورزش شنای ایران است که در بازی های آسیایی گوانگجو به مقام چهارمی رسید اما بعد از تغییر مدیریتی در فدارسیون شنا، برخی از مخالفان و منتقدان این شناگر محجوب، حسابی علیه علیرضایی جو سازی کردند و مدتی است ایمیل های بی شرمانه ای برای این ورزشکار ارسال می شود.

در متن این میل ها کلماتی به کار رفته که شرم و حیای قلم اجازه نوشتن آنها را نمی دهد.

علیرضایی معتقد است این ایمیل از سوی برخی افراد که با فدراسیون به نوعی در ارتباط هستند، برای او ارسال می شود زیرا در متن میل ها اطلاعاتی هست که هر شخصی به آن دسترسی ندارد.

البته ایمیل ها از سوی یک میل ناشناس با نام مهرداد برایش ارسال می شود. ظاهرا علیرضایی قصد دارد در این زمینه به مراجع قضایی شکایت کند.

ایمیل های غیر اخلاقی به قهرمان شنای ایران

ShabGir بازدید : 146 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (0)

فرهاد مجیدی تمریناتش با تیم جدیدش را آغاز کرده است.

خبرآنلاین: تمرینات الغرافه دیشب هم زیر نظر برونو متسو فرانسوی و با حضور فرهاد مجیدی که از این پس به جای محمدرضا خلعتبری در این تیم بازی می کند ، برگزار شد.

 فرهاد مجیدی در تمرین الغرافه

ShabGir بازدید : 83 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (1)

مطمئنا ارتباط وین رونی با یک دختر ۲۱ ساله را خوانده و شنیده اید. رونی با دختری به نام جنیفر به مدت ۴ ماه در ارتباط بوده و همین امر موجب شد که همسرش تلاش خود را برای جدایی از وین رونی آغاز کند.

اما تصویری را که در این مطلب به آن اشاره می کنیم مربوط به جنیفر است، دختری که آبروی بسیاری از بازیکنان فوتبال را خواهد برد!

دختر 21 ساله ای که با 13 بازیکن فوتبال رابطه جنسی داشت

ShabGir بازدید : 57 یکشنبه 04 دی 1390 نظرات (0)

احمد حسن‌زاده در دقیقه ۷ برای مس کرمان گلزنی کرد و رضا عنایتی در دقیقه ۴۱ گل صبای قم را به ثمر رساند.

در ضربات پنالتی جورج مرات، لئو آندریو، احمد حسن‌زاده، مهرداد پولادی و عادل کلاه کج پنالتی‌های مس کرمان را گل کردند.

در تیم صبا رضا عنایتی، مهدی بدرلو، کریم اسلامی پنالتی‌ها را گل کردند. مرتضی کاشی پنالتی دوم صبا را از دست داد.

به این ترتیب مس کرمان به نیمه نهایی صعود کرد و حریف شاهین بوشهر شد.
هدایت ممبینی داور مسابقه به وحید حمدی‌نژاد، سهراب بختیاری‌زاده، حمید رضا فرزانه از صبا و مهرداد پولادی، شجاع خلیل‌زاده، احمد حسن‌زاده، سپهر حیدری و کیوان امرایی از مس کرمان کارت زرد نشان داد.

در دیگر دیدار نیمه نهایی در روز ۹ دی‌ماه شهرداری یاسوج میهمان استقلال در ورزشگاه آزادی است.

درباره ما
هدف از باز کردن اين وبلاگ تنها بوجود آوردن محيطي تفريحي و شاد براي بازديد کنندگان عزيز در دنياي مجازي است|در اين وبلاگ مي توانيد جديدترين عکس ها با موضاعات مختلف|اس ام اس|دانلود نرم افزار هاي کاربردي|دانلود فيلم|دانلود کليپ|مطالب جالب وزيبا رو مشاهده کنيد (ثبت شده در ستاد ساماندهي پايگاه هاي اينترنتي ايران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 163
  • بازدید ماه : 336
  • بازدید سال : 13,667
  • بازدید کلی : 106,952