loading...
وبلاگ تفریحی شبگیر
ShabGir بازدید : 390 چهارشنبه 07 دی 1390 نظرات (1)

عکس های دختر مصری که عکس های عریانش را منتشر کرده

یک دختر ۲۰ ساله مصری که می‌گوید عضو جنبش ۶ آبریل است با انتشار عکس کاملا برهنه خود روی وبلاگ، فیسبوک و توی‌تر شخصی‌اش جنجال به راه انداخت. به گزارش العربیه، علیا ماجده المهدی که امروز چهارشنبه بیست ساله شد اقدام خود را «جنبش آزادیخواهی آنلاین» نامیده است و دختران عرب دیگری نیز اعلام داشتند برای همبستگی با علیا عکس‌های برهنه خود را رسانه‌ای خواهند کرد.

به گزارش دمساز عکس علیا همچنان بر روی صفحات شخصی وی در شبکه‌های اجتماعی و نیز یوتیوب قرار دارد. هنگامی که وی روز یکشنبه گذشته به عنوان نخستین دختر عرب دست به چنین اقدامی زد و دیوارهای حیا در جوامع عرب را شکست، هزاران نفر از کاربران خشمگین، کنجکاو و هوادار علیا نسبت به این جنجال واکنش نشان دادند.

ShabGir بازدید : 131 سه شنبه 06 دی 1390 نظرات (0)

ترویج روابط زیر پوستی زن و مرد نامحرم در فیلم‌های سینمایی !

به گزارش برنا، این روزها سینمای ایران در حالی به سمت فیلم‌هایی با «تعلیق در پایان» پیش می رود و نتیجه گیری به عهده مخاطب گذاشته می‌شود که در آن شخصیت‌های داستان‌ در زمان برخورد با مشکلات زناشویی،به جای تعامل با همسر و جست و جو برای یافتن راه حل، ترجیح می‌دهند برای فرار از مشکلات به عشق دوران جوانی و افراد مورد علاقه‌شان در گذشته برگردند و آنها را دست آویزی برای فراموش کردن مشکلات خود قرار دهند؛ به طور مثال در فیلم «سعادت آباد» حسین یاری در مواجهه با درخواست طلاق همسرش، از لیلا حاتمی (همسر حامد بهداد در فیلم) که او هم به خاطر مسایلی در زندگی‌اش مستاصل است،می‌پرسد:«از زندگیت راضی هستی؟»و یا در فیلم«اسب حیوان نجیبی است» پارسا پیروز فر که دارای همسر بداخلاقی است به مهتاب کرامتی (نقش زن معتاد فیلم) که از همسرش جدا شده و از اینکه همسرش با زن دیگری ارتباط دارد ناراحت است می‌گوید:«این شال آبی چقدر بهت می‌یاد» و مهتاب کرامتی در جواب حرف‌های او در این سکانس گریه می‌کند.

ShabGir بازدید : 89 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (0)

روزنامه جام‌جم: ۵ مرد که به قصد انتقام گیری از خانواده یک مرد روستایی به خاطر کشتن یکی از اقوامشان به اشتباه دختر همسایه آنها را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، از سوی پلیس اطلاعات – امنیت استان کرمانشاه دستگیر شدند.
رسیدگی به این پرونده اوایل آبان امسال با شکایت فردی علیه ۵ مرد جوان به اتهام ربودن و آزار و اذیت دختر نوجوانش در دستور کار ماموران اطلاعات ـ امنیت استان کرمانشاه قرار گرفت. شاکی به پلیس گفت: روز حادثه من و خانواده‌ام و دیگر ساکنان روستایمان برای شرکت در مراسم جشنی به مکان دیگری رفته بودیم؛ اما دختر نوجوانم در خانه تنها بود. عصر آن روز پس از بازگشت به خانه از دخترم خبری نبود و هرچه گشتیم، او را پیدا نکردیم. در این میان خبردار شدیم یکی از زنان سالخورده روستا به شدت کتک خورده و بی‌هوش در حاشیه جاده افتاده است. او را به بیمارستان رساندیم و وقتی به‌هوش آمد، گفت شاهد ربوده شدن دخترمان از سوی ۵ مرد جوان بوده و آنها او را نیز به شدت کتک زده‌اند. در ادامه جستجوها، یکی از اهالی روستا دخترم را در حالی که بی‌هوش بود، در دامنه کوه پیدا کرد. او را که از سوی مردان مهاجم مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، به بیمارستان بردیم.

در پی این شکایت، دختر نوجوان به مرکز پلیس احضار شد و در بازجویی، گفته‌های پدرش را تایید کرد. به این ترتیب، ماموران اداره اطلاعات ـ امنیت با چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهمان فراری، تحقیقات برای دستگیری آنها را آغاز کردند.
در ادامه تحقیقات معلوم شد تصاویر رایانه‌ای مهاجمان فراری با ۵ مرد که از اقوام یک مرد روستایی هستند، مطابقت دارد. به این ترتیب، تحقیقات پلیسی در این رابطه متمرکز و در مرحله بعدی مشخص شد، پسر مرد روستایی ۸ ماه پیش در درگیری با یکی از هم‌روستایی‌های مرد شاکی به قتل رسیده و عامل جنایت نیز دستگیر شده است. بنابراین، این فرضیه که اقوام این خانواده به قصد انتقام وارد آن روستا شده و این حادثه را رقم زده‌اند، قوت گرفت و روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد.

ShabGir بازدید : 96 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (0)

دختری که ادعا می کرد با خدا ارتباط دارد

نکته جالب این ادعای تکراری این است که این بار، پدر و مادر دختر نیز که اهل شمال شرق کشور بوده و طی روزهای اخیر به زنجان آمده بودند، پس از سخنرانی کوتاه این دختر، گفته های او را تصدیق کرده و گفته اند که او هر حاجتی را که وی از خداوند سبحان بخواهد، برآورده می شود و دروغی در کار نیست.

در نهایت نیز مردم حاضر در مسجد، به سخنان این افراد خندیده و آنها را بیرون کردند و آنها نیز برای ادای توضیحات توسط ناجا دستگیر شدند.

ShabGir بازدید : 87 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (0)
البته تلاش شده با ترفندی گرافیکی موهای این زنان به نوعی پوشانده شود که متاسفانه بر تبعات انتشار این عکس افزوده است.
به گزارش خبرنگار فرهنگی قاصد، در ادامه تلاش برخی دستگاههای عمومی برای کسب درآمد بیشتر، اخیرا طی روزهای اخیر در مترو تبلیغ پوشاک زنانه ای به نام اریکا دیده می شود.

در این تبلیغ که از دهها هزار مسافر مترو نیز خواسته است به شماره ای که در این آگهی دستگیره ای می بینند، پیامک بزنند و با این برند پوشاک ارتباط برقرار کنند، آدرس سایت این پوشاک نیز دیده می شود.

اما زمانی که به آدرس معرفی شده در این تبلیغ یعنی سایت erikawomen.com مراجعه می کنید، با تصاویری مواجه می شوید که زنان مانکن و بی حجاب به صورت فلش در آن حضور دارند و اجناس مورد تایید این شرکت را تبلیغ میکنند. البته تلاش شده با ترفندی گرافیکی موهای این زنان به نوعی پوشانده شود که متاسفانه بر تبعات انتشار این عکس افزوده است.

تبلیغ سایت زنان مانکن و بی حجاب در مترو
شاید نام بردن از این شرکت و درج آدرس سایت آن، باعث انتقاد عده ای از دلسوزان فرهنگی کشور شود اما به نظر می رسد تبلیغ این سایت در متروی تهران که روزانه دهها هزار نفر به آن مراجعه می کنند، اطلاع رسانی قاصد بازدیدکننده به مراتب کمتری دارد.

ShabGir بازدید : 83 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (1)

مطمئنا ارتباط وین رونی با یک دختر ۲۱ ساله را خوانده و شنیده اید. رونی با دختری به نام جنیفر به مدت ۴ ماه در ارتباط بوده و همین امر موجب شد که همسرش تلاش خود را برای جدایی از وین رونی آغاز کند.

اما تصویری را که در این مطلب به آن اشاره می کنیم مربوط به جنیفر است، دختری که آبروی بسیاری از بازیکنان فوتبال را خواهد برد!

دختر 21 ساله ای که با 13 بازیکن فوتبال رابطه جنسی داشت

ShabGir بازدید : 106 یکشنبه 04 دی 1390 نظرات (0)

این بار نوبت به هنرپیشه پاکستانی است که جنجال ساز شود با این تفاوت که وینا مالیک اعتقاد دارد که مجله FHM عکسها را دستکاری کرده است بر روی شماره دسامبر مجله FHM هند عکسی از وینا مالیک هنرپیشه پاکستانی قرار داده شده است که باعث جنجال فراوانی شده است ولی وی علیرغم دفاع از انتشار عکسش بر روی جلد مجله اعتقاد دارد که عکس اصلی نیمه برهنه بوده ولی مجله با دستکاری کردن آنها را تمام عریان کرده است.

عکس های عریان بازیگر زن که جنجالی به پا کرد!

ShabGir بازدید : 76 یکشنبه 04 دی 1390 نظرات (0)

شماره موبایل دختران در نمایشگاه الکامپ

البته اقدامات دیگر مانند فروش شماره تلفن های اقشار خاص مثل مهندسان و پزشکان، مدیران سازمانهای دولتی و برخی گروههای خاص نیز از جمله دیگر راههای کسب درآمد برای برخی شرکتهاست که باید متهم ردیف اول آنرا شرکت مخابرات و اپراتورهای تلفن همراه دانست.

ShabGir بازدید : 89 یکشنبه 04 دی 1390 نظرات (1)

عکس های تجاوز به دختران بیهوش در اتاق عمل

۹۸فان: دخترانی که برای عمل زیبایی بینی به بیمارستانی در اصفهان مراجعه می کردند، پس از عمل متوجه می شدند که بکارت خود را از دست داده اند.

به دنبال شکایت این دختران به نیروی انتظامی اصفهان، نیروی انتظامی دوربین مداربسته ای را به صورت نا محسوس در اتاق عمل قرار داد و مشخص شد که پزشک بیهوشی این عمل زشت را با این دختران انجام داده است.

عکس های منتشر شده از این اتفاق شرم آور به قدری تکان دهنده است که تنها یک عکس از این عمل قبیحانه منتشر شده است.

ShabGir بازدید : 82 یکشنبه 04 دی 1390 نظرات (0)

وزارت راه و شهرسازی از متقاضیان طرح مسکن مهر در استان‌های تهران و البرز خواست برای ثبت‌نام در این طرح فقط به اداره‌ها و شرکت‌های تابعه این وزارتخانه مراجعه کنند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای از متقاضیان طرح مسکن مهر در استان‌های تهران و البرز که تاکنون در این طرح ثبت نام نکرده اند و بنا دارند ، ثبت نام کنند ، درخواست کرد برای نام نویسی مسکن مهر صرفا در اداره‌های کل مسکن و شهرسازی، شرکت‌های عمران شهرجدید پرند و هشتگرد و ادارت پست مربوط اقدام کنند.

ثبت نام متقاضیان جدید با شیوه‌هایی خارج از این موارد، از نظر وزارت راه و شهرسازی فاقد اعتبار است و این وزارتخانه هیچ‌گونه مسئولیتی در این خصوص داد..

ShabGir بازدید : 94 یکشنبه 04 دی 1390 نظرات (0)

یک مقام مسئول در وزارت نیرو با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های انتشار قبوض الکترونیکی برق مشترکان، جزئیات پرداخت قسطی قبوض برق برخی از مشترکان صنعتی را تشریح کرد.

عبدالامیر یاقوتی در گفتگو با مهر با بیان اینکه با نصب و راه اندازی سامانه‌های هوشمند برق در سطح کشور، روند وصول قبوض برق از مشترکان تسریع می شود، گفت: در حال حاضر زیرساخت‌های صدور قبوض الکترونیکی برق در سطح وزارت نیرو ایجاد شده است.

معاون خدمات مشترکان و فروش شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام اینکه هم اکنون قبوض کاغذی برق مشترکان در فواصل یک تا دو ماهه صادر می شود، تصریح کرد: اخیرا دولت بخشنامه ای به منظور صدور قبوض الکترونیکی برق به وزارت نیرو ابلاغ کرده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه هم اکنون امکان صدور قبوض الکترونیکی برق وجود دارد، اظهار داشت: یکی از مهمترین ویژگی‌های صدور قبوض الکترونیکی توسعه دولت الکترونیک است.

درباره ما
هدف از باز کردن اين وبلاگ تنها بوجود آوردن محيطي تفريحي و شاد براي بازديد کنندگان عزيز در دنياي مجازي است|در اين وبلاگ مي توانيد جديدترين عکس ها با موضاعات مختلف|اس ام اس|دانلود نرم افزار هاي کاربردي|دانلود فيلم|دانلود کليپ|مطالب جالب وزيبا رو مشاهده کنيد (ثبت شده در ستاد ساماندهي پايگاه هاي اينترنتي ايران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 149
  • بازدید سال : 13,480
  • بازدید کلی : 106,765