loading...
وبلاگ تفریحی شبگیر
ShabGir بازدید : 86 یکشنبه 04 دی 1390 نظرات (0)

قلبم به تو محتاجه

چشمم به تو وابسته اس

این پنجره بی چشمات

از پلک زدن خسته اس

دلتنگی گنجشکا…

آواز خیابونا

دیدن چی گذشت امروز

دلتنگ یعنی من

یعنی تورو خواستن

دلتنگ یعنی تو

تنهای تنهایی

دلتنگ یعنی تو

پیشم نمیمونی

اما نمیدونی هر لحظه اینجایی

آلونک خوشبختی

این کفتر بغ کرده

دلتنگ تر از هر روز

دنبال تو میگرده

انگار کسی امروز

جز من تو خیابون نیست

انگار که این بارون

بغض من بارونی

دلتنگ یعنی تو

یعنی کنارم باش

هم بیقرارم کن

هم بی قرارم باش

دلتنگ یعنی من

یعنی تورو خواستن

دلتنگ یعنی تو

دلتنگ یعنی من

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
هدف از باز کردن اين وبلاگ تنها بوجود آوردن محيطي تفريحي و شاد براي بازديد کنندگان عزيز در دنياي مجازي است|در اين وبلاگ مي توانيد جديدترين عکس ها با موضاعات مختلف|اس ام اس|دانلود نرم افزار هاي کاربردي|دانلود فيلم|دانلود کليپ|مطالب جالب وزيبا رو مشاهده کنيد (ثبت شده در ستاد ساماندهي پايگاه هاي اينترنتي ايران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 568
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 948
  • بازدید ماه : 1,683
  • بازدید سال : 11,426
  • بازدید کلی : 104,711